Вихід на міжнародний рівень відкриває нові можливості для компаній і їхніх власників. Підприємства, що планують вихід на зовнішній ринок, мають перш за все обрати ринок конкретної країни чи групи країн, стратегію та методи виходу на цей ринок
Дізнатись тонкощі в розробці моделей та стратегій експорту зможемо під час вебінару «Розробка моделі виходу на зовнішній ринок та стратегії експорту»
Своїм досвідом поділиться:
Андрій Литвин – Заступник директора ДУ Офіс з розвитку підприємництва та експорту, експерт сектору машинобудування, експерт з організації торговельних місій, 20+ міжнародних проектів з пошуку партнерів та інтернаціоналізації, 2000+ організованих бізнес-зустрічей, 5 років роботи у ЗЕД, 10+ відкритих країн
Цей захід організовано центром підтримки підприємців Дія.Бізнес у Тернополі в межах програми «Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі», що фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією DeutscheGesellschaftfürInternationaleZusammenarbeit(GIZ) GmbH.