На порталі
Дія з'явився новий розділ – «Дія.Безбар’єрність». Презентували його Перша леді Олена Зеленська разом із віцепрем’єр-міністром – Міністром цифрової трансформації Михайлом Федоровим.
- Як отримати закордонний паспорт і що для цього потрібно
- Як вибрати лікарів під час та після вагітності
- Як оформити житлову субсидію
-
Як заповнити анкету на отримання пенсії
- Як зареєструвати статус внутрішньо переміщеної особи
- Як відшкодувати зруйноване житло
- Як оформити інвалідність
- Як вийти на пенсію та оформити її
- Як знайти роботу
Навіть під час повномасштабної війни щоденні турботи, завдання і справи ніхто не відміняв. Ба більше, потребу у послугах часто викликають зміни в житті, які супроводжуються сильними негативними чи позитивними емоціями.
Людина може бути у стресі. Може бути більш чутливою, наприклад, у період вагітності або адаптації на новому місці після вимушеної евакуації. Тому, дуже важливо, аби процес отримання державних послуг був зрозумілим, простим, зручним. А не тригерив наші і так непрості внутрішні стани.
Олена Зеленська: Війна ставить нові питання щодня. Але й не знімає попередніх, з якими стикалися у мирному житті. Питання без відповідей – це бар’єр, перепона перед нашими надіями. Але завдання країни ці бар’єр прибирати – і навіть війна тут не стане на заваді.
На порталі держпослуг Дія - новий розділ «Дія. Безбар'єрність» – це відповіді, які будуть завжди напоготові, у смартфоні.
Головна мета розділу «Дія. Безбар`єрність» – додати взаєморозуміння і людяності у спілкуванні з державою. Тому, деякі матеріали у ньому присвячені питанням, яким зазвичай не знаходиться місця на державних порталах. Наприклад: «Особистий досвід людей, які змінили професію після 60». Або «Мене не беруть на роботу без досвіду. Де його взяти?»
Важливо, що розділ «Дія. Безбар'єрність» і сам є безбар'єрним, адже він доступний для людей з порушеннями зору.