Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області здійснює добір персоналу на заміщення вакантних посад державної служби на період дії воєнного стану.
Управління обслуговування громадян:
– головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) (робоче місце – м. Тернопіль);
– головний спеціаліст відділу розгляду звернень (робоче місце – м. Тернопіль), на період відсутності державного службовця.
Управління з питань виплат:
– головний спеціаліст відділу опрацювання документації (робоче місце – м. Бережани), на період відсутності державного службовця.
Обов’язкові вимоги:
громадянство України,
вища освіта ступеня - молодший бакалавр/бакалавр/спеціаліст/магістр;
вільне володіння державною мовою.
Умови відбору та призначення на посаду:
призначення на посади строкове - до часу призначення на ці посади переможців конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Прийом документів до 29 березня 2024 року включно. При собі мати паспорт, ідентифікаційний код, диплом з додатками, військовий квиток, резюме встановленого для кандидатів на зайняття посад державної служби зразка, копію трудової книжки.
За детальною інформацією звертайтесь за адресою:
м. Тернопіль, майдан Волі, буд. 3, каб. 32, тел. (0352) 25-18-05,
е-mail: personal4@tr.pfu.gov.ua